سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پست ترین دانش، آن است که از زبانت در نگذرد و والاترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح پدیدار گردد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 مرداد 17 , ساعت 9:46 عصر

غواص

فرماندار محمودآباد گفت: همزمان با اولین سالگرد به خاکسپاری شهدای گمنام غواص در شهر محمودآباد یادمان این شهدای گرانقدر در اوسط مرداد ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا مازندران، یحیی یوسف پور در جلسه ستاد برگزاری اولین یادمان شهدای گمنام غواص شهر محمودآباد با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در جامعه گفت: هرچه تلاش در راستای تکریم از مقام شهدا و شان و منزلت آسمانی این مردان خدایی در جامعه داشته باشیم در کلام نمی گنجد و هر اقدامی در این حوزه فقط انجام وظیفه و تکلیف است.

وی گفت: استواری و مقاومت مهمترین فرهنگی بود که شهدا به این جامعه هدیه دادند و امروز بر همه تبیین رسالت و پیام شهدا که آن هم ترویج فرهنگ ایثار و شهامت و شهادت در جامعه است جزء ماموریت های مهم مدیران به شمار می رود.

فرماندار شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به تلاش های دشمنان قسم خورده این نظام برای دور ساختن جوانان و نسل آینده ایران اسلامی از هویت و ارزش های انقلاب گفت: شهدا و فرهنگ شهادت مهمترین میراث این نظام محسوب می شود و امروز بر همه تکلیف است در راستای حفظ و انتقال نسل به نسل این فرهنگ جاودان تلاش کنند.

وی با اشاره به برگزاری اولین یادمان شهدای گمنام و غواص شهر محمودآباد در روز پنج شنبه 21 مرداد ماه سالجاری بعد از نماز مغرب و عشا در محل یادمان شهدای گمنام گفت: تمامی ادارات و دستگاه های شهرستان محمودآباد موظف به همکاری و مشارکت در برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم هستند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد نیز با قدردانی از اهتمام دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شهرستان محمودآباد نسبت به برپایی این یادمان گفت: فرزندان روح الله با میزبانی بی مانند و استقبال باشکوه مردم محمودآباد تشییع شدند ولی بعد از خاکسپاری این شهدای گرانقدر، متاسفانه هیچ کاری برای محل یادمان این عزیزان صورت نگرفته است و احساس شرمندگی نسبت به شهدای گمنام دارم.

وی گفت: رسیدن به قله‌ی بلند انسانیت، کاری دشوار و توان‌فرساست و صعودکنندگان ماهر و از خودگذشته‌ای می‌طلبد که پله‌های انسانیت و خودخواهی را با گام های استوار خویش درنوردند و معراج وصل را در آغوش کشند.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به جایگاه خاص شهدای گمنام در بین آحاد مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی گفت: شاید از نظر عده ای این شهدای بی ادعا جز استخوانهایشان چیزی از جسمشان باقی نمانده باشد اما باید گفت عظمت و شکوه و غیرت روحشان عالم را فرا گرفته است و فرهنگ صبر و پایداری که ریشه در نهضت حسینی و تار و پود این نظام دارد و ملت ایران را در جنگ تحمیلی سرافراز ساخت برگرفته از همین شهداست.

خطیب جمعه شهرستان محمودآباد بهترین راه اسلامی کردن جامعه را برگزاری همین یاد شهدا ، عکس شهدا و نام شهدا عنوان کرد و گفت: این دسته از مراسم های معنوی و فرهنگی را باید در جامعه توسعه بدهیم تا ارزش های انقلابی و اسلامی این کیان را در بین نسل آینده ساز ایران اسلامی نهادینه کنیم.

فرماندار محمودآباد:
اولین یادمان شهدای گمنام غواص در محمودآباد برگزار می‌شود
فرهنگی و هنری  14:44:56 1395/05/06

955-1687-5 کد خبر


سه شنبه 95 مرداد 12 , ساعت 9:12 عصر










شهدا مثل تمام حروف
کلیشه ایی قرآن
سحر آمیز و معنی کردنشان
محالست
انتظار


سه شنبه 95 مرداد 12 , ساعت 9:7 عصر

قرآن

دهان یا لبان خود را
به ذکر لا اِلهَ اِلا الله
عادت دهید
حافظه و ذهن خود را با قرآن پر کنید
چراغ دل خود را با یاد
خدا همیشه روشن داشته باشین
.انتظار
عکس انتظار


دوشنبه 95 مرداد 11 , ساعت 10:32 عصر

وصیت مادرمون بود
نیمه شبا ی ظرف آب برات بیارم
داداش
اوفتاده بودی تن گودال
اما نشد ی قطره آب برات بیارم
مادر بهم گفت دخترم
ی روز میاد تو کربلا ی داغ سنگین میبینی
ی روزه پیر پیر میشی
ی روزه قد کمون میشی
رفتیو به خواهر خود
رقیه دخترت سپردی
اوفتاده بودی تن گودال

دیدم کی هی هی...
سرت توی تشت طلا بود
دیدم رقیه دخترت داره میمیره
حسین حسین غریب مادر

متن مداحی کربلایی حمید علیمی


<      1   2   3   4   5      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ